Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zobaczyć, jak będzie wyglądał mebel obity wybraną przeze mnie tkaniną?

W przypadku tkanin kolekcyjnych można sprawdzić, jak w rzeczywistości mebel będzie wyglądał w różnych kolorach. Po prawej stronie zdjęcia produktowego mamy zawsze kilka kolorowych kwadracików, które reprezentują odcienie tkaniny. Wystarczy kliknąć na któryś z nich, aby zobaczyć, jak kolor będzie się prezentował. Jeżeli z kolei tylko najedziemy kursorem na dany kwadracik, wyświetli nam się nazwa danego odcienia. 

Gdzie mogę sprawdzić, jakie są wymiary mebla?

Podstawowe wymiary podajemy zawsze w opisie, szczegółowe natomiast znajdują się w zakładce Dane techniczne zaraz obok opisu. Można również zadać pytanie na ten temat za pośrednictwem Facebooka, maila czy telefonu. 

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty i wynosi do 15 dni w przypadku mebli kolekcyjnych i do 20 w przypadku mebli na zamówienie. 

Jaki jest okres gwarancyjny?

Oferujemy 2 lata gwarancji na każdy mebel. 

Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Tak, zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni.

Czy można kupić meble na raty?

Tak, więcej informacji można uzyskać tutaj: https://meblostrefa.pl/pl/i/Raty-Santander/50

Wizualizację rat można z kolei uzyskać, klikając na "oblicz raty" - przycisk, który znajduje się na każdej stronie produktowej.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

W przypadku kiedy zachodzi potrzeba zmiany zamówienia po jego złożeniu, prosimy o kontakt z naszymi konsultantami. Jeśli zamówienie zostało też opłacone, prosimy o możliwie jak najszybszy telefon (+48532086741), ponieważ zamówienia już opłacone z reguły natychmiastowo przekazywane są do działu produkcji.

Czy mogę usunąć swoje konto na Waszej stronie?

Oczywiście, konto można w każdej chwili usunąć, wystarczy wysłać do nas maila z takim żądaniem. 

W jakiej formie dotrą do mnie meble?

Meble dowożone są w paczkach, do klienta należy montaż. W przypadku foteli ogranicza się on do wkręcenia nóżek.

Do mebli dołączane są instrukcje, które krok po kroku przeprowadzą przez ten proces. 

Czy przy składaniu mogę sam wybrać, jaki będzie układ szafy?

W przypadku szaf przesuwnych posiadających lustro na jednym z dwóch frontów, można samodzielnie w czasie montażu zdecydować, z której strony będzie się ono znajdowało. Nie ma natomiast możliwości ingerencji w wewnętrzny układ mebla, czyli położenie drążka i półek. 

Czy mogę zamówić mebel w innej tkaninie niż ta, którą proponujecie?

Możemy wyprodukować mebel w jednej z tkanin na zamówienie, które dostępne są w zakładce Tkaniny na samej górze strony. Będzie on jednak nieco droższy od mebla z kolekcji. Prosimy o wiadomość mailową w celu dokonania indywidualnej wyceny.

Czy kolor mebla będzie się w rzeczywistości różnił od tego na zdjęciu?

Staramy się, aby zdjęcia przedstawiały jak najbardziej realnie wszystkie nasze meble, jednak na widziany przez Państwa kolor tkaniny ma wpływ wiele czynników, jak światło czy ustawienia monitora. Z tego powodu kolor może się nieznacznie różnić. 

 

Czy mogę wybrać godzinę dostawy?

W przypadku dostawy przez firmę kurierską zależy to od kuriera i z nim należy się w tej sprawie kontaktować. W przypadku naszego transportu firmowego ze względów logistycznych nie ma niestety możliwości zmiany wcześniej ustalonej godziny. Dlatego informujemy o terminie dostawy możliwie jak najwcześniej i zawsze prosimy, aby się na niego przygotować.

Czy zabierzecie ode mnie zużyte meble?

Nie oferujemy takiej usługi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl