Najczęściej zadawane pytania

Jaka wygląda prawa strona narożnika, a jak lewa?

Jeśli, stojąc na wprost mebla, widzisz po prawej stronie szezlong (czyli część leżącą), to narożnik jest prawy.

Jaki jest okres gwarancyjny?

Oferujemy 2 lata gwarancji na każdy mebel. 

Czy przy pobraniu muszę wpłacić zaliczkę?

Nie, nie pobieramy zaliczek. 

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy zależy od konkretnego mebla i zawsze jest podany obok jego ceny na stronie produktu. W przypadku zamówień pobraniowych jest on naliczany od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, w przypadku zamówień opłacanych z góry - od następnego dnia po dacie zaksięgowania. 

Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Tak, zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni.

Czy można kupić meble na raty?

Tak, oferujemy raty banku Credit Agricole i Santander.

Wizualizację rat można uzyskać, klikając na "oblicz raty" - przycisk, który znajduje się na każdej stronie produktowej.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

W przypadku gdy zachodzi potrzeba zmiany zamówienia po jego złożeniu, prosimy o kontakt z naszymi konsultantami. Jeśli zamówienie zostało też opłacone, prosimy o możliwie jak najszybszy telefon (+48532086741), ponieważ zamówienia już opłacone z reguły natychmiastowo przekazywane są do działu produkcji.

Czy mogę usunąć swoje konto na Waszej stronie?

Oczywiście, konto można w każdej chwili usunąć, wystarczy wysłać do nas maila z takim żądaniem. 

W jakiej formie dotrą do mnie meble?

Meble dowożone są w paczkach, do klienta należy montaż. W przypadku foteli ogranicza się on do wkręcenia nóżek.

Do mebli dołączane są instrukcje, które krok po kroku przeprowadzą przez ten proces. 

Czy mogę zamówić mebel w innej tkaninie niż ta, którą proponujecie?

Większość mebli możemy wykonać w dowolnej tkaninie. W celu ustalenia tkaniny oraz ewentualnej dopłaty, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Uzgodniłem już z Wami zmianę tkaniny - jak złożyć zamówienie? 

Wystarczy, że opiszesz pożądane zmiany w polu "uwagi" w koszyku. Po zatwierdzeniu zamówienia wprowadzimy do niego zmiany ręcznie i wyślemy Ci ich potwierdzenie. Jeśli wystąpi potrzeba naliczenia dopłaty, zostanie ona również wprowadzona ręcznie do zamówienia oraz dodana do kwoty do opłacenia.

Czy kolor mebla będzie się w rzeczywistości różnił od tego na zdjęciu?

Staramy się, aby zdjęcia przedstawiały jak najbardziej realnie wszystkie nasze meble, jednak na widziany przez Państwa kolor tkaniny ma wpływ wiele czynników, jak światło czy ustawienia monitora. Z tego powodu kolor może się nieznacznie różnić. 

Czy mogę wybrać godzinę dostawy?

W przypadku dostawy przez firmę kurierską zależy to od kuriera i z nim należy się w tej sprawie kontaktować. W przypadku naszego transportu firmowego ze względów logistycznych nie ma niestety możliwości zmiany wcześniej ustalonej godziny. Dlatego informujemy o terminie dostawy możliwie jak najwcześniej i zawsze prosimy, aby się na niego przygotować.

Czy zabierzecie ode mnie zużyte meble?

Nie oferujemy takiej usługi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl